Wild child

Dagen har varit seg efter en hel rolig helg så de kändes bra att slappna av med datorn och snart ska man få mamma att se VMA :)

kommer kännas mycke konstigare att se det nu än vad de gjorde för en vecka sen. 1 för jag älskar Lady gaga nu och gjorde inte de för en vecka sen :P 2 för jag var så jävla trött förra gången, gick upp tjugo i två bara för att se de live :P jag vet jag är konstig

Så har precis sett Wild child och jag grät till den som jag brukar göra, gråter till nästan alla filmer :P

Men ist för att visa två bilder och trailern som jag har gjort innan kommer jag bädda in hela filmen ist :)

Men först vad jag tyckte om filmen. jag gillade den extremt mycke och ger den 7 av 10. Plus att Emma Roberts e med i den :)





§ Ebba

Kommentarer
Postat av: Cissi

Såg den nyss, sjukt bra ;o <3

blev faktiskt lite tårögd o.o

2009-09-20 @ 21:08:37
Postat av: Ebba

visst var den :) <3

o lilla jag grät som vanligt :P

2009-09-21 @ 19:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0