Varför måste livet vara så jobbigt?

Vad är meningen med livet egentligen? Det enda jag gör är att gå i skolan och umgås med vänner, komma hem och antingen göra läxor, sätta mig vid datorn eller teven, äta lite och sen ibland göra sysslor. Men ska livet se ut så, verkligen? För isf kommer jag dö av tristess. Det enda jag nog riktigt behöver i livet är kärlek, kärlek från en pojkvän som älskar mig och som jag älskar tillbaka. Men när ska han komma? Finns han redan i mitt liv? Finns han ens?

                                                                          


Så idag har man varit i skolan som vanligt och bråkat med mamma som vanligt. Om det gamla vanliga, att jag inte hjälper till and so on.

Men en höjdpunkt på dagen var att få se på Gossip girl och sen läsa lite ur the host :) Det gör mig alltid så glad

Måste träna på lite spanska men ska börja titta på 90210 idag och sen imorgon ska jag se Jenniefer's body :D

Har längtat efter att se den :)

Hoppas ni har det bättre än mig :*

MissTwiPixie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0