The beautiful life

Har precis sett första avsnittet av The beautiful life och jag gillade det riktigt mycket defenitivt en tvserie jag kommer fortsätta titta på utan tvekan

Den var väldigt lik gossip girl vilket jag gillar extremt mycket men inget kan slå Gossip girl förutom True blood och Twilight fast jag gillar det lika mycket alltihop ^^

Men The beautiful life är en serie jag verkligen rekommenderar fast den har inte kommit ut i Sverige än men tror den kommer ut nu någon gång i höst på kanal5

Den största skådisen som e med är Mischa Barton som är mest känd för sin roll som Marissa i O.C



Det fanns två låtar som jag kände igen mest

Den första var Pitbull - You know you want me





och den andra var 3oh!3 med Don't trust me:



Jag kom oxå på att The beautiful life måste ju ha en trailer och de hade den:



Jag försökte kolla upp vilket datum eller månad den kommer till Sverige men hittade ingen men om ni inte kan vänta gå in på ch131.com och titta där hittar ni nästan alla tvserier :)

Ebba

Kommentarer
Postat av: Molly

Hej Ebba!

Jag gillar inte Pitbulls vid, men gillar låten. Alldeles för äcklig:P

Men 3OH!3 är skit bra. Musik vid finns för den låten.

Tror jag kanske ska se den serien också:)



Molly

http://mollyssagor.blogg.se

2009-09-17 @ 18:16:20
URL: http://mollyssagor.blogg.se/
Postat av: Ebba

Hejsan (:



Den e väl okej tycker jag :P

Gillar också den låten extremt mycke, kanske de gör men hittade inte den, de var bara massa fans som hade spelat in när dem sjunger den :P kanske letar efter den en annan dag och lägger in den här

Gör de, den var verkligen bra :)



Tack för kommentaren hjärtat :*



Ebba

2009-09-17 @ 18:35:29
Postat av: Cissi

kommer kanske gilla TBL, men gud vilken GG-kopia. seriöst, hon tjejen åker ju iväg och kommer tillbaka (precis som Serena), en annan tjej försöker sno strålkastarljuset (blair) osv.

Nja, jag vet inte om jag ska kolla på det faktiskt ;S

2009-09-18 @ 17:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0