Min lilla dag

Hejsan :)

Har inte riktigt haft tid att vara inne på datorn idag pågrund av att jag har läst the host, har snart läst ut den och den är så sjuuuuuukt bra kan knappt lägga ifrån mig den :P Men försöker så jag kan få lite sömn :P

Annars har jag inte gjort något särskilt idag, kunde inte göra läxan pågrund av att de inte fanns de om behövdes här hemma som jag trodde de skulle finnas :(

Men får göra de imorgon istället

Igår så fick jag väldigt glada nyheter av Sissel; hon hade pratat med Linnea på msn och då hade hon sagt att hon skulle komma hem i veckan. Och sen idag hörde jag Linneas lillasyster säga att hon kom hem idag :O

Så jag hoppas hon kommer till skolan imorgon så jag får träffa henne, saknar henne så sjukt mycket... (hon har inte varit i skolan på typ två veckor och innan det var jag sjuk i två veckor så har inte träffat henne på fyra veckor)

Så längtar så sjukt mycke till imorgon :D

Nu ska jag gå och hjälpa min kära bror att laga plättar XD och sen ska jag kolla på detta klippet;




Kommentarer
Postat av: MissSisselB

Coolt klipp<3:D

2009-09-29 @ 06:40:50
Postat av: MissTwiPixie

Sv; Hehe vet, önska dem kunde ha med det i filmen :( skulle bli så sjukt mycke bättre då :)

2009-09-29 @ 21:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0