Lady gaga en kille?

Som ni alla har kanske hört talas om ryktet att Lady gaga är en kille och jag är ett rätt stort fan av henne och jag kan garantera att det är fel

För det första: Hela hennes namn är Stefani Joanne Angelina Germanotta och jag menar ingen kille som övergår till tjej bestämmer ett sånt långt namn och sen hur har dem kommit på de iså, kanske inte ett starkt bevis men ändå någonting...

För det andra: hon har en underbar röst som låter som en tjej och det är inte många killar som kan förvränga sin röst till en så bra sångröst, heller inte ett sånt starkt bevis men ändå...

För det tredje: och det starkaste beviset ett foto av Lady gaga när hon var ung och faktiskt brunett och om ni kollar noga ser ni att det verkligen är hon och ingen annan

Sådär har ni varför jag vet att Lady gaga inte är någon kille


  (foto tack vare min bästa vän Cissi, skulle aldrig ha hittat det utan dig gumman)


Kommentarer
Postat av: Agnes :]

Ryktet är ju att hon är hermafrodit, alltså både tjej o kille D:

2009-09-17 @ 09:02:45
Postat av: Ebba

Agnes: Det visste jag inte, men ja kanske de e sant men jag vet inte, den enda som vet bäst är Stefani själv ^^ men tack för kommentaren :*

2009-09-17 @ 16:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0