Kontakta mig?

Hejsan (:

Jag tänkte på det om du vill kontakta mig på ett annat sätt än min blogg så har jag både bdb, twitter och youtube

Men det är väldigt lätt för på alla sakerna heter jag MissTwiPixie

Ni kanske undrar var jag har fått det namnet ifrån

Jo, jag har haft det i några månader tror jag och gillar det extremt mycket. Först började jag bara som TwiPixie men sen fanns inte det namnet tillgängligt till youtube så jag satte Miss framför ^^

Men Twi kommer från Twi-light och sen gillar jag namnet Pixie plus att Alice beskrivs som pixie-like i Twilight :)

Sådär har ni det :D

Ebba

Länkar:

www.bilddagboken.se/misstwipixie

www.twitter.com/misstwipixie

www.youtube.com/user/misstwipixie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0