HAPPY HAPPY HAPPY :D

Vet ni hur glad jag är just nu :D

Har precis fått höra att The host kommer bli film :D

Jag dör fan nästan asså, detta har jag verkligen gått och längtat efter. Älskar den boken som jag älskar Twilight och nu när den ska bli film ska jag läsa klart den och sen ska jag leta lite kändisar som kan passa i rollerna :D

Undrar om dem kommer ta "okända" som med Twilight och sen göra dem mer kända eller redan ta riktigt kända :D

Fan vad jag längtar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Först New moon, sen Eclipse, sen Breaking dawn och the host... jag menar kan de bli bättre :D

 

Kommer släpa med pappa och se the host eftersom de e en sci-fi bok och snart en film :D

 




Vad tycker ni om mina nya namntecking? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0