Hana Pestle <3



Har ni någon gång hört talas om Hana Pestle?

Hon är en underbar sångare och har en sån otroligt vacker röst att det inte är sant. Jag älskar henne

Hon har en egen myspace och youtube

www.myspace.com/hanatunes

www.youtube.com/user/hanapestle

Gå verkligen in och lyssna

Need är min absoluta favorit och dem har försökt få den till New moon, men det verkar inte som det kommer bli av nu när vi närmar oss release datumet av soundtracket - är inte helt säker vilket datum det är men tror de e någon gång i Oktober, alltså i USA då, vi här i Sverige är så sena tycker jag men de finns ju alltid amazon som man kan köpa den på visserligen ^^

Iaf här har ni videon och lyricsen till :)




I'm not quite sure how to breathe
Without you here
I'm not quite sure if I'm ready to say goodbye
To all we were

Be with me
Stay with me
Just for now
Let the time decide when I won't need you


My hand searches for your hand
In a dark room
I can't find you
Help me
Are you looking for me?

Can I feel any more?
Lie to me, I'm fading
I can't drop you
Tell me I don't need you

My hand searches for your hand
In a dark room
I can't find you
Help me
Are you looking for me?

Fetch this into my brain for me
Tell me how it's supposed to be
Where everything will go
And how I'll be without you by my side

My hand searches for your hand
In a dark room
I can't find you
Help me
Are you looking for me?

My hand searches for your hand
In a dark room
I can't find you
Help me
Are you looking for me?

§ Ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0