Gårdagens shopping runda

Hejsan (:

Sissel sovde över i natt igen så de har inte blivit så mycke inlägg förrän nu ^^

Så igår var man och shoppade köpte dessa sakerna



Kom till entré med kvart i tio bussen och såhär såg man då ut



Åkte in med Sissel och Nelly men sen så blev de att jag och Nelly gick runt och Sissel gick med Anna och Cissi

Gick in på Kicks och köpte ett nagellack



Sen tog jag och Nelly bussen in till Shock och köpte dem här sakerna där




Sen när vi kom tillbaka åt vi och sen gick vi in på HM och jag köpte dem här sakerna där



Sen behövde Nelly röka så vi gick ut och då ringde Linnea som är i Spanien så man fick prata lite med henne, saknar henne som fan

Efter det åkte Anna, Cissi och Nelly hem och bara jag och Sissel var kvar, tog bussen in till Triangeln och sen till Entré igen och köpte en dricka och en kanelbulle :P

Sen pallade vi inte vara kvar i Malmö längre så tog fem-bussen hem och sen kollade vi på Prom Night



Den var skit bra - ger 4 av 10 i genren (skräck) men 8 av 10 för hela filmen

Trailern ;)



Ett stort plus var att Kellan Lutz var med ^^ inte någon av huvudrollerna men man fick se han mer än en gång :D

Dessutom har jag och Sissel startat en till blogg tillsammans www.shrekisar.blogg.se

Den kommer handla om bara skräckfilmer och mer fakta än vad jag skriver in här så checka in den om ni gillar skräckfilmer lika mycket som jag och Sissel gör :)

Typ i mitten av Prom night så kunde vi inte kolla mer för vi hade kollat så länge man fick för vi kollade på internet så då klockan 9 gjorde vi en kladdkaka :P Vi e lite knäppa ibland ^^

Ha de bra

§ Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0