Fucking life

Mitt liv suger just nu och allt pågrund av mamma... igen.

Började med att jag ringde Anna och Sissel för att prata om helgen och precis då ropar mamma på hjälp. Jag säger till henne att vänta för jag sitter i telefon men då blir hon bara sur och skriker nej kom ner nu annars får du inte åka till helgen så jag gick ner och fråga vad hon ville och då skulle jag ta in tvätten gjorde jag det. sen säger hon att jag ska hänga upp tvätten jag säger till henne att jag sitter i telefon och måste prata med Anna och Sissel och då bara säger hon att jag pratar med dem dagligen och att jag inte behöver prata med dem. Så jag går upp säger hejdå till Anna och Sissel och sen så går jag ner och är på dåligt humör såklart för jag inte fick prata med dem och då börjar hon skrika och hålla på att jag inte får åka iväg i helgen så nu vet jag inte om jag kommer iväg från jävla Hörby eller inte och det suger

 

Nu måste jag ringa upp Anna och Sissel igen men vet inte vad jag ska säga "/

 

hatar detta så vet inte om jag ska vänta till imorgon eller ringa pappa men vad ska jag säga? mamma kommer bli galen om hon får reda på att jag ringer till pappa och berättar att vi har bråkat

 

§ Ebba

P.S Tack vare min bästa kompis Molly (www.mollyssagor.blogg.se) har jag fått upp en nedräkning till New moon :D kommer mer sen kan jag lova :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0