En ny blogg

Hejsan (:

Nu har jag tänkt starta en ny blogg igen och får se hur de går ^^

Jag är med i en annan blogg oxå men den inriktar sig på twilight - en bok/film som jag verkligen avgudar den e typ hela mitt liv

Lite fakta om mig själv:

Namn: Ebba Cronholm
e-maill: Fråga så kanske du får den ;)
Ålder: 14
Län: Skåne
Familj: mamma och pappa + en storebror och två hundar, två katter snart tre
Intressen: twilight som jag sade innan, men annars gillar jag True blood också extremt mycke och vara med kompisar, ha filmkväll särskilt skräckfilmer, shoppa, festa och sen älskar jag med Gossip girl
Musik: lyssnar mest på Lady gaga just nu och lite annat men främst Lady gaga
Böcker: Twilight, New moon, Eclipse, Breaking dawn
Filmer: Många men främst: Twilight och dem flesta skräckfilmerna (ser inte twilight som en skräckfilm)
Skådespelare: Kristen Stewart, Nicole Kidman, Nikki Reed, Robert Pattinson, Ashley Greene, Alec Baldwin, Kate Winslet m.fl.
Beroende av: True blood, Gossip girl, Twilight, min mobil, vänner, min mamma, mina djur

Det var nog allt om du vill veta något mer bara kommenter ^^

Ha de bra!

Ebba

P.S. ska försöka få en fin header uppe snart (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0