Ännu en skådespelarska som jag kan se som Melanie/Wanda

Det finns en annan skådespelerska som jag kunde se som Melanie/Wanda fast tycker faktiskt att Deborah och Sophia passar bättre men ändå här är hon:

 

Hennes namn är Rachel McAdams

och jag har hittat en annan the host fanmade trailer som jag gillar ^^



Det finns så sjukt många bra fanmada trailers till the host just nu och dem här skådespelarna i denna trailern skulle också passa så sjuuuuuuuuukt bra.... det kommer bli så sjuuuuuuuuukt roligt att få höra sen vem som ska spela vem :D

detta är faktiskt första gången som jag har läst en bok före de har blivit  sagt att den ska bli film och sen att vänta på att se vem som ska spela vem och så... jag vet ju hur de e att vänta på en film eller okej det är ju inte första gången jag läser en bok innan den har blivit sagt att den ska bli film eftersom jag redan har läst new moon, eclipse och breaking dawn men det är första gången jag måste vänta på att se vilken skådespelare som ska spela vem i boken och sen att man kan fantisera och drömma om vem man själv skulle vilja se i rollerna :)


Kommentarer
Postat av: MissSisselB

Om jag bara kollar på klippet fattar jag inte alls vad det handlar om:P vet typ halft sen innan:P

2009-09-29 @ 06:44:19
Postat av: Cissi

Spelade inte hon den där elaka tjejen i Mean Girls? XD

2009-09-29 @ 15:22:19
Postat av: MissTwiPixie

Sv; Hehe okej, man fattar de bättre efter boken såklart :P



Jupp :) de e hon ;)

2009-09-29 @ 21:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0