Snö i oktober!?

Hejsan (:

Idag har det ju varit skola och då började de snöa! jag menar snö i oktober, october! Sen började det att hagla :O

Igår var de premiär för Grey's anatomy ^^ älskar det <3

Idag i skolan på profilen höll vi på med lite blodeffekter och gjorde ett kort klipp; filmade det med min mobil och tänkte lägga upp de på youtube men det gick inte så får se om vi hinner klippa ihop det och sen skicka det senare så jag kan lägga upp det. Blev dock inget bra slut för den ena funkade inte :( men det var skit roligt och kladdigt så nu har jag fakeblod i hela håret så måste duscha senare :P

Men tog lite bilder efteråt ;)

Min skottskada :P



Sen tog vi bara lite fakeblod på min kompis Jessicas ben för hon skulle ha en ben skada :P





Hon visste inte vad hon skulle göra så jag fick göra de :P

Och jag bara smetade på lite fakeblod och hon tyckte de var iskallt :P



Sen gick hon runt och sade att hon hade ramlat eller nått och flera trodde på de :P

Det roliga var att vi skulle lägga de i en kondom :P fast först skulle man ta av allt glidmedel så jag och Mikka var helt hala på fingrarna efteråt :P

Men nu ska jag gå och se på Gossip girl och sen 90210 fast får nog pausa mitt i allt för då blir de idol :D


Kommentarer
Postat av: Molly

Är det Jessica?!?!?

svara på msn:P



Molly

2009-10-02 @ 23:33:44
URL: http://mollyssagor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0