Skola skola skola skola.... Stress stress stress stress... :/

Det känns som om allt kretsar runt skolan just nu, jag menar när jag vill komma hem vill jag bara glömma skolan och allt skolarbete men icke så nicke nä för nu har jag två artiklar jag måste göra och sen lite insändare och notiser till vår jävla tidning och jag bara skjuter upp på det hela tiden men denna veckan måste det bli klart så jag får se hur de kommer går. sen så ska vi ha arbetsmässa om några veckor och det känns inte bra helt enkelt, så blyg som jag e och sånt :/ vill bara få de överstökat, förlorar en hel jävla torsdag på grund av det jävla skitet. Ibland önkskar jag bara att vi hade en vanlig alldaglig skola som man kommer till, räknar matte, gör vad man ska lära sig i svenska engelska och alla andra ämnen utan att behöva göra en tidning eller ha en jävla arbetsmässa. det tycker jag om nått e tråkigt :/

Men jag måste nog verkligen sätta igång med artiklarna så på söndag kommer det inte bli mycket fritid utan då måste jag hem rätt tidigt för att göra läxa... seriöst :( hatar det, absolut hatar det, önskar tills jag slutar skolan och man bara kommer hem från jobbet och så e de med det liksom, de önskar jag oxå de var nu men nä då, då måste vi göra saker hemma.

Men iaf det verkar som om Lady GaGa har varit med i Saturday Night Live och där uppträdde hon två gånger med låten Paparazzi(såklart) och sedan ett medley med Love Game, Bad romance och Poker face.

Själv tyckte jag Paparazzi uppträdandet var mycket bättre på VMA men det var ju oxå liksom VMA och mycket större än SNL. Tyvärr får vi i Sverige inte se när dem pratar med henne :'(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0