Nya fina posters till lilla mig ja ^^

Heejsan :D

Idag har det bara regnat och stormat hela dan men det har bara varit mysigt ^^

Installerade Hampus gamla dator idag och installerade alla the sims 2 utan livet i en lägenhet; hittade inte den :(

Så nu har jag suttit och spelat the sims 2 nästan hela dan :P

Fast följde med mamma ut och handlade och köpte fyra tidningar ^^ så jag fick fyra nya fina posters :D

Blev inte så bra bilder men men :P

Av Julia som ni ser ;)





Sen fick jag köpa två Julia för att det fanns två posters från gg men det var på samma blad och jag ville ha båda så köpte två ist :P





Har snart inte plats med fler posters :P Men jag älskar posters och sen när vi flyttar så ska jag ha en hel vägg med bara posters från allt jag älskar :P Kommer nog bli sjukt snygg ^^

Dessutom e de dyrt att vara ett fans :P Bara fyra tidningar kostade mig typ 140 kr :O

Men men det e de värt

Olyckligtvis har jag inte typ inte hunnit skriva mer på manuset eller ja hunnit och hunnit men har inte riktigt känt för de och då har jag inte fått några bra ideér och sen har de varit lite strul och sånt shit men hoppas de ordnar sig snart.... har typ inga pengar kvar längre och nu ska jag köpa en tunika som jag ska ha till serien om jag inte hittar något i garderoben och sen måste jag köpa julklappar :/ Jag undrar hur det kommer gå... vet bara vad jag ska köpa till mamma och Sissel och sen har jag en idé vad jag ska köpa till Cissi ^^

Men nu ska jag gå och se lite mer Heroes ciao :*


Kommentarer
Postat av: Caroline

Nice twilight poster! :D

2009-10-08 @ 17:16:32
URL: http://twilightvampirenr1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0