Love to y'all

Jag är inte perfekt
Men jag försöker
Jag försöker ta dag för dag
Jag försöker att le varje dag fast jag kanske inte mår bra
Jag försöker vara en sån bra vän jag kan till er
Men ibland undrar jag om de e tillräckligt
Jag älskar er så sjukt mycke och kan inte ta det om jag förlorar er igen
Jag lovar om det fanns ett sätt att bara få vrida tillbaka klockan skulle jag göra det hur mycket det än kostade mig
Jag var en idiot och jag ångrar mig så sjukt mycke
Ni behövde inte vara med mig igen för vad jag gjorde
Men det gjorde ni och det är jag jätte tacksam för
Det finns inte ord för hur mycke ni verkligen betyder för mig
Det enda jag kan göra för er att lova och vara där för er
Och jag lovar att jag aldrig kommer lämna er igen aldrig och det svär jag på
Svär på mitt eget liv för de e exakt vad ni är; mitt liv
Utan er vet jag inte hur jag skulle fortsätta
Så snälla lämna mig aldrig för jag kommer aldrig någonsin lämna er
Varje dag ler jag pågrund av er
Den enda gång jag har roligt är med er
Jag älskar er av hela mitt hjärta

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0