Lite reklam kanske

Okej dags för min lilla reklaminlägg jag får ju säga min eftersom de redan finns reklam men de e ju tråkig reklam det här är rolig reklam xD hur de nu går ihop

Men så ni ska få veta vad jag brukar göra lite på min fritid. När jag inte har något att göra eller ja är inne på datorn brukar jag alltid först gå in på www.twilightsweden.se som är sveriges officella twilight-sajt ^^, men sen efter det går jag in på min absoluta favorit twilight-sajt förutom ts(twilightsweden) då :P

Hon som håller i bloggen heter Jasmine Said och hon skriver den här underbara fanfictionen någonsin som såklart handlar om Twilight men den är så otrolligt bra älskar den och läser alltid kapitelet när de har kommit ut en ny, hon skriver riktigt bra som man fastnar typ direkt ^^, iaf heter hennes twilight-sida www.twilightfans.blogg.se gå och kolla in den ;)

Sen brukar jag gå in youtube och kolla på två personer som heter Charles och Alli som gör en videoblogg varje dag och dem är riktigt underhållande att se på faktiskt. Dem har precis blivit förlovade och det var riktigt gulligt började nästan gråta, eftersom jag har haft ett litet uppehåll så var de nog därför jag inte började gråta helt ^^, men ska kolla på det snart igen så får se de då :P

Men här är iaf den första videobloggen dem gjorde. Enjoy! (Deras kanal heter CTFxC och det står för; Charles Trippy friendXcore)



Deras kanaler:

CTFxC; www.youtube.com/user/ctfxc

Alli: www.youtube.com/user/alli

Charles: www.youtube.com/user/charlestrippy

Checka in dem; de dem gör är riktigt roligt ^^,

P.S. imorgon när jag kommer hem ska jag göra en ny namnskylt så därför lägger jag inte upp den gamla just nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0