Lite flummig man kan vara då :P

Heej :)

Idag har det varit skola igen och då hade vi en nutidsorientering och där var det en fråga om Twilight ^^ tyckte jag var lite roligt :P Men det var jävligt lätt man skulle bara skriva vad Edward var så... :P men ändå liksom ^^

På torsdag ska vi ha orientering och jag är skitnervös har ingen att springa med så de e lite pirrigt kommer säkerligen gå vilse eller nått :P så typiskt mig liksom

Linnea kom och var i skolan någon timme idag :D det var skit roligt att träffa henne igen ^^

Sen efter skolan så hittade inte Nelly sitt glospapper så hon fick värsta dampen och slog handen i skåpet och sånt shit :P Sen började vi flumma som fan tills Nelly kom på att vi bara kunde kopiera mitt papper så de gjorde vi :P Fan vi e störda alltså, men hade så sjukt roligt och ett plus var att jag fick städat skåpet :P

Men nu ska jag kolla på gg och sen ska jag göra läxa och sen blir de kanske lite Heroes och sen ikväll börjar Ugly Betty och Desperate housewifes ^^

Ha de gött


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ah ni e störda...xD

Fat jag ska nog nt säga så mycket jah heller xD

<3<3

2009-10-07 @ 19:18:14
URL: http://ppuussss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0