Life goes on...

Heejsan (:

Mår väldigt dåligt just av olika skäl... tänker på att stänga av min blogg för allmänheten så jag kan använda den som en riktig dagbok alltså att jag skriver precis vad jag tänker på men ja vet inte riktigt får se senare... men som sagt
Mår väldigt dåligt just nu och de känns inte som de kommer bli bättre

Men iaf har börjat se på Heroes riktigt mycket och jag älskar det, har sett 9 avsnitt nu och har en väldigt lååångt kvar :P

Men en riktigt god nyhet är att jag kommer få Chuckie på torsdag ^^ Ska vara hos pappa hela helgen eftersom jag måste ha Chuck därute pågrund av Mimmi :( Men men hoppas de blir bra därute ^^

Annars har de inte hänt något särskilt tycker jag förutom att skolan är booooooring men de var ju ingen nyhet precis :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0