Lame

Skolan idag var lame som vanligt fast de va faktiskt rätt så kul på profilen, jag, Cissi och Vikke var typ några organisörer kan man väl kalla de. Eva-Mona sade något annat men jag kommer inte igåg vad bara xD

Idag var de jag som lagade mat pågrund av att jag behövde göra ett pastarecept till HKK som ska vara inlämnad på fredag så de e liksom lugnt kan man väl säga, men jag ska bara skriva ner recepet också visserligen men de ska jag göra när mamma kommer hem för just nu e hon ute med Cola :)

Sen ikväll blir de Grey's :D och sen kanske ett heroes avsnitt :) har inte sett på de sen i ja jag vet inte måndag? och de känns lite tråkigt :( men ikväll blir de ett till hoppas jag :D

Fast just de jag har ju spanska glosor också kom jag precis på så får gå och träna på dem snart, fast jag kan typ alla redan de e bara att repetera och sånt shit

Har fortfarande inte satt in den namnskylten jag ska ha  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0