Jag och orientering = ingen bra idé

Heej ^^

Idag så var jag då och orienterade men gjorde det inte själv som jag trodde utan det blev med nelly ist och låt mig säga vi gick nog vilse trettio tusen gånger :P vi suger på att orientera :P så vi kom sist in och hann inte ens ta alla som ville för vi fick inte :( och sen när vi kom in i mål gjorde våra lärare vågen och det var så sjukt pinsamt :P och sen alla bara kommer ni nu och sånt shit, skit pinsamt :P

sen kom pappa och hämtade mig och sissel med sin oldsmobile och vår lärare bara sån vill jag också ha xD

men iaf efter det åkte vi till Sissel och hämtade Chuckie ^^ så nu är han hemma hos pappa som jag för den delen oxå är :P men han är lite skygg och gömmer sig men jag hoppas han vågar gå fram snart ^^

e ensam hemma för pappa och ann är hon susi och firar marcus men de e bara skönt

ska iaf se på 90210 nu och sen blir de lite heroes och CTFxC ^^ har börjat kolla på de igen efter charles friade till alli ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0