Inget roligt

Har inte bloggar på aslänge och ärligt talat känner jag heller inte för de, istället använder jag hellre facebook och skriver saker på

 

Just nu gör allting mig ledsen och deprimerad, som att jag inte kan köpa biljetter till New moon fast dem har kommit ut eftersom jag inte e 15 :'( och sen allt det med pappa men de orkar jag inte ens skriva ner för då kommer jag bara börja gråta och det vill jag inte. Känns som mina tårar snart kommer ta slut men det är ju inte sant precis :P

 

Men nu ska jag fortsätta att kolla på HM (Hannah Montana) ^^,


Kommentarer
Postat av: yoyo

jobbigt att du mår så dåligt - även om det kanske inte märks så e jag här om du skulle behöva - ska försöka vara det iaf^^ hehe, en vän till mig e besatt av HM^^

2009-12-14 @ 10:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0