Dummis

Hur dum får man vara egentligen? Asså det verkar som min dumma HKK-lärare har tagit bort läxan där det stod man skulle göra som ska vara inlämnad i morgon liksom. Så nu har jag ingen aning om vad jag ska göra med det :(

Men men

Har en ny favorit låt; Somebody to love med Leighton Meester (GG BÖRJAR PÅ SÖNDAG!!!!!!!!!!!!!!!!)



Checka in den ;)

Men nu ska jag försöka skriva klart receptet och sen ska jag spela the sims; får faktiskt ta och jobba mycket på mina artiklar imorgon men vet att jag kommer få jobba hemma i helgen ändå :( hatar dem jävla artiklarna - längtar tills dem slutar :)


Kommentarer
Postat av: yoyo

love that song^^

2009-12-14 @ 10:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0