Catfight

Idag i skolan var det värsta catfighten inte riktigt men de var ett lite bråk och de påverka mig lika mycket som det gjorde med min bästa vän eller inte riktigt, jag blev inte lika påverkad som henne men jag blev ändå de, de e bara sån jag e; bryr mig för mycket liksom xD

Men iaf har gjort klart den "svåra läxan" så nu ska jag bara göra mat och sen blir de Ugly betty och DH ikväll och efter det måste jag kolla på GG :D

Har valt vilken namnskylt jag ska ha nu btw ^^,

Fast märkte precis att jag inte hade den på denna datorn XD så får sätta in den sen när jag sitter på min egen dator

Oh just de mamma ska nog skaffa blogg xD de kommer bli roligt att se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0